Indsigt og samarbejde

Insight Office arbejder ud fra den filosofi at indsigt og samarbejde er essentielt for at få succesfulde software løsninger ud til vores kunder. Derfor kalder vi os Insight Office.

Insight Office har altid kunden i fokus med deres specielle behov og er ærlig omkring hvad der kan lade sig gøre og mindst lige så vigtigt hvad der IKKE kan lade sig gøre. Det er en model som håndhæves stærkt i forhold til at undgå misforståelser i en kunde opgave.

Når I vælger at samarbejde med Insight Office, får I samtidig adgang til vores 3 trins service raket:

Servicedokumentation

Alle projekter som er varetaget af Insight Office udføres igennem en ensartet projekt model med fuld dokumentation. Alle kunder modtager løbende dokumentation, således at alle parter er klar over status i hver eneste fase af et projekt. Insight Office dokumenterer hellere en gang for meget, end en gang for lidt.

Servicehjælp

Insight Office tilbyder en attraktiv klippekortsordning, som supplement til kundens valgte software løsning der understøtter eventuelle udfordringer eller ønsker. Hjælpen udføres i forhold til aftalte deadlines. Det er meget vigtigt for Insight Office at kunden indrages i projektet og er ansvarlig,således at ekstra omkostninger i form af forbrugt tid og ressourcer kan undgåes.

Servicebesøg

Vi tilbyder gratis og uforpligtende servicebesøg hvert år med vores kunder, for at høre vores kunders mening og evt. nye tiltag som ønskes løst af Insight Office. Her fortæller vi også om nye tiltag og funktionalitet fra produkt sortiment som er købt hos Insight Office.

Med flere års erfaring i rådgivning inden for software har Insight Office et klart mål om at gøre arbejdsgangen nem, smidig og gennemskuelig.